Ilyen is volt...

Közreműködtek

adri (1) ági (1) andi (1) anett (1) anikó (1) anyóka (1) apuci (1) árpád (1) attila (1) balogh család (1) becky (1) beni kutyus (1) betti (1) bezo (1) boncza (1) brigitte (1) chris (1) dóra (1) dóri (1) én (1) erzsike (1) feri (1) finci (1) gabesz (1) gábor (1) gáborka (1) gyula (1) gyurika (1) idi (1) istván (1) jenny (1) joli (1) kevin (2) kis réka (1) kraja (1) kriszta (1) kriszti (1) krisztián (2) krisztike (1) lilcsi (1) mandul (1) marci (1) marcsi (1) márta (1) matyi (1) mihály (1) miki (1) nyuszi család (1) óriás réka (1) panka (1) paul (1) péter (1) peti (1) réka (1) reni (1) riordan (1) robi (1) roland (1) sanyi (1) sárfi család (1) szigi (1) szilvi (2) tesó (1) trixi (1) tusiék (1) zazi (1) zoli (1) zsolti (2) zsuzsi (1)

2009.07.17. 18:47 ziti40

Drága Tesókám!


Kerestem olyan fotókat, melyeken csak ketten vagyunk rajta és a sok régi fotót (és természetesen az újakat is) nézegetve rengeteget nevettem a sok-sok közös élményünkön.

Fantasztikus csaj vagy, ezt tudtam már a kezdetekkor (1971.), amikor vissza akartál küldeni Anyuékkal a kórházba, hogy cseréljenek ki, mert Te nem ilyet szerettél volna... Természetesen nem lehet mindent leírni, ami most az eszembe jut, de egy biztos, hogy nagyon jó érzéssel tölt el az a tény, hogy ilyen testvérem van!

Azt mondja a mondás, hogy az ember a barátját választhatja, a testvérét nem. Én olyan szerencsés helyzetben vagyok, hogy ha választhattam volna tesót a világ összes embere közül, akkor is téged választottalak volna Testvéremül!

Köszönöm Neked, hogy ilyen tökéletes, ideális Teshow-m vagy!

1 komment

Címkék: tesó


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziti-40 2009.07.24. 15:40:05

Drága Petkóm!
Én nagyon hálás vagyok a sorsnak, hogy Anyuék azon az 1971-es későnyári napon nem fordultak veled vissza, bár a nyomás részemről elég erős volt. Aztán átfordult a másik oldalra: a babakocsidba feküdve nem engedtem senkinek, hogy megnézzen mondván: "Ő az én Testvérem!" Ugyanezen jelszóval vertem végig a Csanádi utcai óvoda kiscsoportjának keménykedő elemeit, akik bántani mertek csak azért, mert alig voltál 10 kg. :-)
Sokan vetették már fel, hogy milyen jó a sok testvér egy családban. Én erre mindig azt mondtam, hogy lehet, hogy jó, de én annyira szerencsés vagyok, hogy azt a sok-sok testvért egyetlen TESTVÉRben kaptam meg.
Szóval csak azt akarom mondani, hogy én is Téged választanálak újra és újra.
süti beállítások módosítása