Ilyen is volt...

Közreműködtek

adri (1) ági (1) andi (1) anett (1) anikó (1) anyóka (1) apuci (1) árpád (1) attila (1) balogh család (1) becky (1) beni kutyus (1) betti (1) bezo (1) boncza (1) brigitte (1) chris (1) dóra (1) dóri (1) én (1) erzsike (1) feri (1) finci (1) gabesz (1) gábor (1) gáborka (1) gyula (1) gyurika (1) idi (1) istván (1) jenny (1) joli (1) kevin (2) kis réka (1) kraja (1) kriszta (1) kriszti (1) krisztián (2) krisztike (1) lilcsi (1) mandul (1) marci (1) marcsi (1) márta (1) matyi (1) mihály (1) miki (1) nyuszi család (1) óriás réka (1) panka (1) paul (1) péter (1) peti (1) réka (1) reni (1) riordan (1) robi (1) roland (1) sanyi (1) sárfi család (1) szigi (1) szilvi (2) tesó (1) trixi (1) tusiék (1) zazi (1) zoli (1) zsolti (2) zsuzsi (1)

2009.07.19. 10:51 ziti40

Kedves Ziti!

Amikor nagyon-nagyon régen megismertelek én nem nagyon gondoltam a jövőre, amennyire lehetett igyekeztem élvezni az életet. Ha őszinte akarok lenni sose gondoltam, hogy mi majd egyszer majd elmúlunk 30 évesek és esetleg még a 40-et is elérjük. Aztán úgy elkezdett repülni az idő, hogy
azt se tudom mikor változott meg valami, változott-e egyáltalán, mert én ma is nagyon-nagyon szeretek élni és ahogy téged ismerlek biztos vagyok benne, hogy te is.
 
Élvezd tovább az életet, járd a magad útját, ahogy mindig is tetted, én nagyon örülök, hogy megismerhettelek és büszke vagyok rá, hogy a barátom vagy.
 
Azért arra is gondoltam, hogy elmehetnénk a Szilvakék Paradicsonba (megvan még, a múltkor jártam arra) és dumálhatnánk egy jót, szerintem lenne mit mesélnünk.
 
Kothencz Ziti boldog születésnapot !!!
 
Blau

1 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziti-40 2009.07.20. 23:22:09

Blauka,
én remélem, hogy leszünk még 50, 60, 70, 80 ... évesek is.
Valóban lenne miről beszélgetnünk.
Találkozunk a Szilvakék Paradicsomban.
És köszönöm!
süti beállítások módosítása